There is no power but from God

لاحول ولاقوه الا باالله

نیروی نیست جز خداوندتوانا کمکم کن

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

وعشقت زیباست خدایا

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم  : خدا ارحم الراحمین است
خداوندا ..دوستت دارم میخواهم برایت بنویسم وعشقم را برایت بگویم....
خدای من ... عشق من سرشار از زیبای است
خدای من عشق من بسیار مهربان است ...
خدای من عشق من مرا خیلی دوست دارد....
خدای من .من هروز با عشقم صحبت میکنم
خدای من عشق من زیبایی به من داده...
خدای من عشقم من وجودش شایسته ی محبته ....
عشق من زیباست وزیبایی رو دوست داره
عشق من یاری دهنده و کمک کننده در سختی هاست
خدای من عشق من تو هستی تو که خدای یکتایی ...تورا بی نهایت دوست دارم 
خدای من شایسته ترین شایشتگان برای عشق ومحبت تو هستی ای نزدیک تر از رگ گردن ......
خدای من دوستت دارم...وجودم از دوست داشتن تو میگویید ...
خدای من ...زیبای من...
و به امید تو یا ستارالعیوب ویا غفارالذنوب ویا حبیب القلوب العارفین
خدایا مرا به دیدار خودت برسان یا معبودالعالمین
سرور من دوستت دارم
دوستت دارم خدای مهربانم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
a

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی